Och vi såg på de unga och glömska, i båtar och i varandras armar och tänkte "skuld och lidande väntar på er fortfarande"

Jag och Frida åkte till Skövde igår. Käkade mat och drog till Arenan för att stå och frysa utan jackor i insläppet till Håkan-konserten. Det var sjukligt bra måste jag erkänna. En grymt bra spelning som slår många av de andra jag sett. Ett tag kom vi till och med riktigt långt från (stod lite på plåten till kravallstängslet, bara för att känna hur verkligt långt fram jag va, haha) Blev en glad överraskning när publiken sjungt "nu kan du få mig så lätt" tillräckligt många gånger att han faktiskt körde den. Det är en speciell känsla.

Idag blev det träning och sen blev det dags för lite bak. Leilas cupcakes har lockat alldeles för länge så nu tog jag mig i kragen och faktiskt gjorde dom. Och de blev riktigt goda! Trots att jag aldrig trodde jag skulle bli klar när jag såg bunken med all smet...
Dessutom är det dags för Andra Chansen och vem går vidare? Om jag får välja så Starpilots och.. nej ärligt talat, jag har ingen aning. Det finns ingen som duger. Bara jag slipper Ugglan och 12-åringen...!

Två bilder av flera hundra som jag inte haft orken till att gå igenom ännu!




comments
posted by: Frida

Riktigt bra var det. Diggar första bilden (Y)

2009-03-07 / 22:27:02
posted by: Malin

Ja vi slapp ju Amy iaf! Puh! Hade önskat att Star Pilots gått vidare istället för Ugglan men men.. Min favorit Sarah kom med iaf. Och du.. Håkan låter härligt.. och du din tok ska ju till Sthlm oxå.. något avis=) Var rädd om dig och NJUT. Krámar!

2009-03-08 / 00:18:30



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback