Jag fuskade med mina svar Den svarta kostymen ska av Kostymen är inte jag.. är jag en Astronaut?

Helgen är över men så sitter jag här på en vanlig måndag. Studiedagar är det absolut bästa som finns, speciellt när dom infaller en måndag då jag slipper söndagsångesten. Det kvittar om det övergår i måndagsångest, jag är ledig.
I lördags var det utgång med förfest hos Ellen och vi hade det trevligt. Swingfly vet jag inte vad jag ska säga om men det hela slutade med att vi redan åkte hem vid ett-tiden. I söndags var jag och Lovisa och gjorde vår kanske sjätte intervju? med Elin Kero. Riktigt skoj intervju!

Nu ska jag ge mig ut och fota, även fast vädret suger och dom "lovar" snö. Den tråkiga sidan måste också fram.


























comments
posted by: Anonym

haha emma snälla den där bilden när jag typ slänger mig in kan du väl ändå ta bort ? annars var det skojj :)

2009-03-02 / 16:51:30
posted by: emma

agnes? den som var den roligaste av dom alla!

2009-03-02 / 17:15:42
posted by: Anonym

haha, men fulast med! :P

2009-03-02 / 18:11:04
posted by: Matilda

vi sa en! bild emma!

ta bort den fula där jag åmar mig. snälla gulliga du! och på facebook också vore snällt! :)

2009-03-02 / 21:17:57
posted by: emma

vad då åmar dig? dum du är! jag är inte snäll idag. hehe.. som sagt kom det ju snö idag....

2009-03-02 / 21:40:48



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback