När allting svartnar det är då du bleknar Vi är på väg till Isola

Torsdagar är en förbannat bra dag. Inte bara för att jag enbart har en lektion och slutar redan klockan nio på morgonen, och har en hel dag framför mig. Utan för att det faktiskt betyder att det bara är en skoldag kvar innan det är helg. Det är en himla bra känsla.
Kände att jag behöver lite förnyelse och lite ljusare färger, nu när jag hoppas på att våren är påväg. Men jag tror det är lite för mycket begärt.

Våra grannar har öppet fönster. Alltså riktigt stort. Dom hade öppet det igår när det var flera minusgrader, och inte är det nog med det. Dom hade ju öppet när det var -12!! Det kan omöjligt vara normalt, eller? Såg ju till och med ljuset av en tv där inne. Vad lider dom av? Jag fryser bara jag tänker på det!

Imorgon väntas "57 channels (and nothing on)" d.v.s. esternas slutproduktion! Detta betyder bara en lektion och förhoppningsvis en trevlig eftermiddag!


comments



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback