You know the one thing you're fighting to hold Will be the one thing you've got to let go

Sitter och läser Om jag kunde drömma och lyssnar samtidigt på soundtracket. Underbara Twilight.. Den som inte läst den, läs den.

Hade egentligen sovmorgon till 14.15 (som sedan blev inga lektioner alls) men gick upp 08.45 för att fortsätta med projektarbetet. En intervju är klar och vi har dessutom kollat med Turistbyrån om dom vill sälja den planerade samlingen sen, och det verkar i alla fall som att dom är intresserade. Dock har vi ingen aning om hur vi ska få ihop allting, vi är båda amatörer på alla olika program man bör använda.. Kaos.

Ser på en dålig dansk film. Ja, helt absurt att den är dansk och dålig. Men av ren princip måste jag se klart den, mest för att den är dansk och för att det handlar om andra världskriget. Och för att Mads Mikkelsen är med, antagligen en av mina favoritskådespelare från Danmark, efter Søren Bregendal. 

And I keep on dreaming



comments
posted by: Katarina

åh, visst är böckerna bra? Alltså det är helt sanslöst hur såld jag är på dom! haha Jag har just lät ut första boken - igen! Alltså jag börjar bli oroad för min mentala hälsa.. haha :b



haha jaa jag kan hålla med dig till viss mån, böcker får inte vara för långa :p och jag sträckläser typ alltid böcker, för jag är så sjukt nyfiken på hur de ska sluta! haha så det är bäst för min del om de inte är för långa ;b faaast harry potter är som något speciellt, jag vet inte varför jag gillar dom så mycket. men jag gör det :) haha.



Jadu, här hos mig händer inte mycket förutom twilight (nyss läst ut boken som sagt och har även hunnit med att se filmen en gång till idag (a)). haha annars sitter jag mest och har ångest över hur onyttig jag har varit i veckan och försöker fundera ut hur jag ska lyckas bättra mig här framöver :b själv då söt? vad händer? :) pusssss !

2009-01-22 / 21:13:39
URL: http://kattarinan.blogg.se/
posted by: Malin

vilken film var det ? med Mads, han är ljuvlig annars o så.. Kram

2009-01-24 / 01:37:11



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback