Och det enda jag riktigt hör nuförtiden är en vind som blåser genom staden

Cyklade ner till stan för en fika med Lovisa och för att göra vår första intervju med Elin Kero. När vi suttit och väntat i tjugo minuter ringde vi och det visade sig visst att vi hade missförstått varandra och det blev helt enkelt ingen intervju. Men fika blev det och sen gick till bokhandeln för att se om jag kunde vara så lyckligt lottad att dom hade Om jag kunde drömma, icke. Men dom kunde beställa den så i slutet av nästa vecka är den förhoppningsvis min!
Efter att ha tagit en snabb sväng med dammsugarn i rummet sitter jag nu ner för att ta ett klipp i lite tidningar och lyssnar på kent. Funderar på någon trevlig serie kanske. En ledig helg. Inget jobb, inga läxor som behöver göras. Underbart.

Ikväll är det dags för P3 Guldgalan och några favoriter är nominerade, underbart!






comments
posted by: Malin

vad är det för intervju? nyfiken... hoppas fikan var trevlig! missade större delen av P3Guld men några godingar var ju med.. Var rädd om dig! Kramar

2009-01-18 / 00:17:28



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback