The truth is hiding in your eyes and it's hanging on your tongue Just boiling in my blood

Det skrämmer mig att säga att detta var den sista dagen på mitt allra sista jullov. Och sorgligt är det. Jullov går alldeles på tok för fort. Tiden bara flyger iväg och jag kan säga att jag har fan inte gjort något vettigt alls. Känner att jag ligger lagom efter redan innan skolan har börjat, jag är peppad!
Ägnade min sista dag i Lidköping, och åkte hem utan en enda påse och satt framför tvn för att ägna kvällen åt det bästa av allt, Grammisgalan. Blev på vissa sätt besviken och trött på att det ofta är en som får allt. Men glad när Håkan kom upp (full?) och tog i mot priset för bästa manliga artist. Yes, det gjorde min dag. Men jag antar att det är dags att säga upp juryn även här, för inerst inne måste det ju ändå vara en själv, sitt lilla ego, som röstar, eller? Det skulle i varje fall jag göra.

Det finns trots allt något positivt med att allt går tillbaka till vanliga rutiner, för så gör även serierna. Igår blev det One Tree Hill och om ögona orkar kanske ett nytt avsnitt från Gossip Girl.
I alla fall är det skola imorgon och jag startar med en ynka lektion (tror jag i alla fall?) och hoppas på en bra början av sista delen av trean.


comments
posted by: Malin

Det var en trevlig gala men utan större utsvävningar. Anna T stod för det mest utflippade, och det var ju ändå ganska så lamt. Jag hade hellre sett andra vinnare än henne och Kleerup men men

2009-01-08 / 16:45:19



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback