I should never think what's in your heart, what's in our home. So I won't

Har spenderat min dag framför datorn. Otroligt nog min gamla stationära skrutt dator. För nu har jag äntligen rensat ur den och fått över allt till min nuvarande dator. Så nu kan Daniel få krascha den gamla datorn.
Kände att jag borde sätta igång med lite skolarbete trots allt men det går trögt. Öppnade filosofinboken och stängde den lika snabbt igen. Vem vill skriva min inlämning på två sidor om existensfilosofin? Sen undrar jag om jag ska ha läst ut den där förbannade boken eller inte. Om jag nu sitter uppe till sent in på natten kommer vi inte behöva ha läst ut den, men om jag nu skiter i det, då ska vi såklart ha läst ut den. Jag vet inte om jag ska ge upp, den är förbannat tråkig och jag fattar ärligt talat inte mycket av den!

Imorgon är en ny dag i skolan och en ny vecka startar. Jobbet stänger i nio dagar och jag jobbar inte på två veckor. Och nu måste jag fatta något av denna existensfilosofin...



comments
posted by: Katarina

Ja alltså filmen var så sjukt bra! Jag blir galen om jag inte får se den snart igen (dock köpte jag boken igår och har varit helt uppslukad av den hela dagen idag.. haha:b) Men om du hittar en bra version på filmen så hojta till mig!Haha :) Jotack, det är rätt okej med mig. Känner dock paniken över att skolan är på gång på riktigt nu, alla prov som kommer och Studenten ! Gah! Det är så läskgit! Allt bra med dig? pusssssssssssssss <3

2009-01-13 / 17:36:02
URL: http://kattarinan.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback