Come a little bit closer, hear what I have to say Just like the children sleeping, we could dance the sun away

Oscarsgalan i natt. Och det var väl ingen direkt förvåning när Heath Ledger vann priset för bästs manliga biroll. Vilket han också var förtjänad. Ser framemot att se The Imaginarium of Doctor Parnassus när den kommer. Slumdog Millionaire tog hem hela åtta priser, kanske en film man borde se. Lite kul var det att Dev Patel från Skins spelade huvudrollen.
Sarah Jessica Parkers klänning var riktigt fantastisk och tyckte riktigt mycket om Angelina Jolies klänning också.
Men så undrar jag lite varför dom sänder det en söndag? Om det inte varit för att det var skola idag hade jag gärna suttit upp och följt hela galen hela natten. Men riktigt så pigg var jag inte, tyvärr.
Skymtade även Robert Pattinson någonstanns där bland allt folk..

Vår lärare hade en spruken blindtarm så vi fick ägna oss att få ihop ungdomssidan till tidningen själva. Bilderna är i alla fall inskickade så nu är det väl bara att vänta på resultatet på fredag.
Ikväll är en bra tvkväll! 183 dagar i ettan, Lipstick Jungle och sist Californication, riktiga bra!
NU hade jag tänkt att sätta igång med lite skolarbete, hur gärna jag än skulle vilja slippa.

Läste just att Glasvegas kommer till Sverige igen, det vore inte helt fel!


comments



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback