Burning every bridge that I cross to find some beautiful place to get lost

När jag kikade i Bostadsdelen i GP igår så hittade jag en riktigt trevlig sida, nämligen kitsch.se. Helt underbar med otroligt roliga grejer. Bland annat hittade jag hamburger-telefonen som jag alltid tyckt varit lite underhållande. Och även en röd telefon i 50-talsstil, helt underbar.

Blev positivt överraskade när jag hittade en H&M-katalog på köksbordet när jag kom hem från skolan. Det visade sig att H&M börjat med heminredning, och herrejesus vad skojiga och fina saker dom hade! Ett fantastiskt fint kuddfodral som är designat av Liselotte Watkins! Och inte nog med det finns det även tyg att köpa med samma mönster och man får en matchande väska på köpet, ge mig?
Textilen var trevlig då jag äntligen kom fram till både hur klänningen ska se ut och vilket tyg den ska ha. Så nästa vecka är det dags att sätta igång med tyger och grejer.
Imorgon väntas sovmorgon och sen ska jag fotografera Ellen inför hennes krönika i SkLT.

Lyssna på Elliott Smith och Kevin Devine..



comments
posted by: Anonym

visst var det fina grejor!

älskade liselotte watkins-väskan!

2009-02-24 / 21:49:21
posted by: Malin

ja visst var det en otroligt bra grej! H&Ms nyheter! har vetat om det ett tag men nu när man fick katalogen i handen, då blev det på riktigt.ska verkligen kika in på kitschsidan, något för mig=) lycka till med fotandet! kram

2009-02-24 / 22:59:04
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
posted by: Katarina

KUL med H&M - inredning! tycker jag låter som en mycket bra idé =)



-

jag var på badmintoncup i kiruna i helgen, som ledare :) det var faktiskt riktigt roligt! Framförallt skönt att komma bort lite =)



jag vet! det är helt sjukt hur bra den är, jag kan inte få nog. Dock var det nu typ en vecka sen sist jag såg den! Illa! haha får se om jag får lite tid över imorgon ;) ååh jag är så kär i den !! Och snart har jag bok fyra i min hand :D Dock är den på engelska och 700 sidor, så jag kommer typ dö. Men men, jag måste bara läsa den !



usch usch. ja skolan börjar bli mycket för mig med, eller nej. egentligen inte. jag har bara massa saker som jag önskar att jag kunde ta tag i nu för att slippa stressa sedan, men ICKE att jag gör det. SUCK! Men jag har lov nästa vecka så jag ska försöka ta tag i något av det iallafall (fast det lär inte gå särskillt bra om jag känner mig själv rätt). I mitt liv händer väl inte så mycket egentligen, började med ett nyttigt liv igår. Haha får väl se hur länge jag håller mig denna gång :b Men åkte skidor igår och promenerade idag så jag är på god väg iaf! haha.

hoppas allt är fint med dig, jag saknar dig! PUSSSSS!!!

2009-02-24 / 23:02:11
URL: http://kattarinan.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback