Hon går hem förbi hans lägenhet har dom målat och byggt om Han har väl säkert tatt sig loss och vänt sig om

Pennan är vässad, schlagerbibeln är framme och jag är redo för en riktig schlagerkväll. Jag har som princip inte lyssnat på några av bidragen inför kvällen, utan håller mig hellre till just ikväll. Jag och Daniel ladde upp med matlagning och snart börjar det, första deltävlingen i Göteborg. Och jag hoppas på att dom bästa går vidare, så att jag har något extra att se framemot i Stockholm!

Nej, jag tror det skulle sitta fint med lite vårkänslor nu. Skulle vara fint med en tunnare jacka och slippa frysa när man går utanför dörren på morgonen. Det vore fint att se lite grönt gräs och löv på träden. Ja.

Schlager (från tyska Schlager, något som slår), är ett begrepp som ursprungligen innebär ett musikstycke som slår, oavsett genre, såsom ordet hit används i dag.


comments
posted by: Katarina

ojoj att du har lyckats dra ut så mycket på den! haha jag klarade inte att lägga ifrån mig den när jag väl hade börjat :b haha. Nej filmen kan man bara inte se nog av.. jag har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den redan :b haha. jag är knäpp!

okej. då får jag ta och läsa den här framöver! håller dock på med en stieg larsson bok nu, å sen ska jag läsa fyran i twilight. Men sen kanske ;) haha



haha det var lite roligt att läsa ditt inlägg där du klagade på att de inte hade röjt undan snön så att du kunde cykla :b Jag skulle inte ens komma på tanken att cykla på vintern! Haha vi har runt -17 grader just nu + massa snö, så det skulle helt enkelt vara outhärdligt :b Men ja, lite börjar man längta till våren och vårsolen :) PUSSSSSSSSSS! hoppas allt är bra med dig.

2009-02-08 / 00:30:18
URL: http://kattarinan.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback