Varje dag på busshållplatsen, hon kunde säga allt med bara blicken Du är bara ett ansikte i mängden

Lov går alltid så himlans fort. Ena dagen är det första dagen, och nästa så är det slut. Idag var alltså första dagen tillbaka till skolan. Ångesten kröp i mig hela dagen, trots att jag började ett och bara hade två lektioner. Fattar inte vad det är. Två jävla månader kvar, och skolan suger.
Jag har så lätt för att bli glad för sånadär smågrejer. Som att världens finaste Alex smsar mig och frågor om vi ska simma imorgon, det gör mig glad. Spontant och underbart. Dessutom har inte vi setts sen jag vet inte när. Små saker gör en glada!

Tog mig lång tid innan jag kunde spara och skicka iväg slutrapporten för projektarbetet. Men nu är det gjort och det finns absolut ingen återvändo. Nu är det bara vänta, och vänta.

Jag kan nog säga det gär tusentals gånger men, våren är här! Finns det något bättre än vårblommor som slår ut, vakna av att fåglar kvittrar och när den inte tillräckligt varma värmen blåser in genom ett öppet fönster? Jag har längtat efter såna här stunder alldeles för länge! Underbart!






comments
posted by: Daniel

Nämen fick snygga broder vara med oxå =)!

2009-04-15 / 23:31:32
URL: http://ultravoxx.blogg.se/
posted by: Malin som själv har bloggtorka..

härliga stämningsbilder! gillar dem lika mycket men på olika sätt. ja din käre broder också förstås. var hemma hos honom en kortis igår. han är min private skrivare =) varm kram i vårsolen!

2009-04-16 / 10:38:47
URL: http://annamalinska.blogg.se/
posted by: Malin igen..

Förresten din logga här på bloggen kan man med lite klurig fantasi tolka som en studentmössa, passande va =)

2009-04-16 / 10:39:45
URL: http://annamalinska.blogg.se/
posted by: emma

D: absolut! beslutsångest tog över och som vanligt hade jag svårt att välja vilken! om du vill kan du få dom någon dag? :)

M: haha vilken fantasi du har! jag verkar sakna dom skillsen! :)

2009-04-18 / 23:56:51



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback