The fire never understands the spark the way it is with you and me

Jag njuter av lovet till fullo, de vill säga: jag slappar allt jag bara kan, ser på alla serier jag kan tänka mig och jag har inte öppnat en enda skolbok ännu. Det är förbannat skönt, men jag vet att jag snart måste ta tag i det..
Så i lördags spenderade vi en kväll ute, en trevlig kväll och Lorentz och M. Sackarias!
Jag trodde aldrig söndagen skulle ta slut, och inte nog med att det var söndag så jobbade jag från tolv till nio på kvällen. Mina fötter värkte och jag trodde jag skulle dö av trötthet. Men som alla andra dagar tog den också slut. Måndagen spenderade jag med Lovisa och satte igång med vårat matreportage som kommer i tidningen på torsdag! Därför tänker jag inte avslöja något om vad vi gjort, hur gärna jag än vill. Men gott blev det!

Nu lägger jag min stora energi på att leta efter en Polaroidkamera. Tradera erbjuder en hel hög och jag är förbannat sugen på att bjuda lite på någon. Dessutom är jag i full färd med att försöka kamma hem en rottingväska, trots att det är fem dagar kvar innan den går ut men jag vill ha den! Inte allt för fel heller, vore den klassiska Kobra-telefonen!

Alltså, vem vill inte köpa Caroline af Ugglas stövlar från Melodifestivalen, signerad för 11 100 kr?!  Helt jävla otroligt!

Snyggbilder från Lisa!
















comments



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback