Come a little bit closer, hear what I have to say

Sitter och räknar, fram och tillbaka och tillbaka igen. Men det kan omöjligt stämma att det är 50 dagar kvar till studenten på onsdag. Så därför undrar jag varför vi firar 50 dagar till studenten på onsdag på Bogrens? Underligt men sant. Idag är det alltså (enligt min beräkningar) 55 dagar kvar till studenten, kort tid eller vad?
Idag blev det lite jobb några timmar. Alltid skönt med lite extra pengar så här i förberedelsernas tider! Imorgon bär det av en sväng till Göteborg. Det väntas nytt kök och detta ska införskaffas på IKEA.

Det är varit ett himla stohej om den här våren och självklart är jag inte sen att hålla med om att dessa dagar och veckor förgyllt min vardag. Men (alltid ett stort men) frosten har lyckats krypa sig fram och idag har inte ens graderna varit tvåsiffriga. Vad händer med det härliga vädret?
När jag såg trailern för den nya Harry Potter filmen fick jag sån himla lust att börja läsa samma bok. Jag har inte läst den och har därför absolut ingen aning om vad som kommer hända, bortsett från de jag sett på trailern. Samma sak var det innan jag såg femte filmen, boken har jag fortfarande inte läst men.. Det funkar säkert ändå.




comments
posted by: Malin är glad att du läser hennes blogg.

åh vilken ljuvligt god fruktsallad! nu blev jag allt lite avis, åt lite ananas på burk förut, inte lika smaskigt men det fick mig att minnas färsk ananas med barnen i USA, ska träffa dem onsdag-lördag... som jag längtar! försöker hitta inspiration till lägenheten på diverse sidor nu.. men det kommer bli knasbuluns ändå. en massa ihopplock men man ska väl antagligen inte ha ett färdigt hem direkt ändå.. hoppas köket blir fint! fika på min balkong i sommar? eller se nån schlager kanske? må så gott du är alltid välkommen till lyan sen, det vet du. kram

2009-04-19 / 00:31:21
URL: http://annamalinska.blogg.se/
posted by: matilda

underbara bilder som vanligt!

2009-04-19 / 17:51:06
posted by: Katarina

haha ojoj, vill du höra något sensationellt? Idag hade vi tvågradigt ! det har varit hela tio grader varmt ikväll! :O ojojoj ;) så skönt!



och emma.. illa, illa att inte ha läst böckerna. Själv fick jag så sjukt mycket Harrypotter abstinens när jag såg trailern så jag nästan var tvungen att läsa om böckerna igen. Men nej, jag har lovat mig själv att vänta lite ;)



hoppas allt är bra. pussssss söt!!!

2009-04-22 / 21:07:18
URL: http://kattarinan.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback