You are not the only one that hurts We always make it so hard But you're not alone

Rockbjörnen är slut och det blev en hel del priser utdelade till rätt personer. Bland annat fick Håkan Hellström pris för både Årets live-akt och årets album. Mest förvånaden och bäst var att Lars Winnerbäck fick pris för Årets svenska manliga artist. Äntligen! Dessutom verkar han skriva på något nytt? Hoppas! Coldplay fick alla tre priser dom kunde få. Sämst var att kent inte knep till sig en enda! Andra platser räcker inte.
Kvällens höjdpunkter var definitivt när Markus Krunegård, Melody Club och Sugarplum Fairy uppträde. Äntligen verkar det ju som att Melody Club kommer med något nytt. Låten "Girls don't always wanna have fun" var riktigt bra och jag hoppas det kommer något album nu.

Det är torsdag och det har betytt en lektion och sen hem läsa Om jag kunde drömma så fort jag haft en stund över. Imorgon är det fredag och i helgen blir det jobb.

Nothing else makes sense



comments
posted by: Katarina

haha ja visst är det omöjligt att lägga ifrån sig boken? :D jag menar jag har ju läst om ettan också, och det gick ändå inte att sluta. fastän jag nyss läst den :P haha dock är de andra två inte lika bra.. eller. Jo de är de nog. Men jag vet inte :D haha läs dom och bedöm själv ;)



ja. jag känner mig lite avtrubbad när jag bara går runt och tänker på Edward och Twilight :b .. kan som inte låta bli att kolla lite små snuttar från filmen eller läsa lite i boken.. haha ÄLSKAR biologiscenen när han presenterar sig! aaw :) åh. haha jag är besatt! åh va skönt att inte ha några prov, vi har också rätt lugnt just nu, har typ inte haft några lektioner i veckan heller :b tror vi har haft tio lektioner på hela veckan! Jobbigt att jobba! Men skönt ändå att tjäna ihop lite pengar! :) Själv har jag haft tjockiskväll med min mamma ikväll. har vart mys :) Ja, jag har inte så nmycket att hålla dig uppdaterad om faktiskt, händer inte mkt för mig :P Går in varje dag på The arks, simple plans och winnerbäcks hemsidor för att se om dom ska spela nå i sommar! DET är vad jag gör. Drömmer framåååååååt :) haha PUSSSSS !



(din blogg är verkligen SNYGG med alla bilder på Robert Pattisson! hah)

2009-01-23 / 22:09:53
URL: http://kattarinan.blogg.se/
posted by: Malin

ljuvligt att han vann =) vår lilla favvo. kram

2009-01-24 / 01:37:49
posted by: Linda

Tack, kul att höra!

Fin blogg du har :)



Jag kunde inte lämna kommentar på dina två senaste inlägg, kanske något problem hos blogg.se..

2009-01-29 / 17:18:26
URL: http://www.hillmering.se



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback