My moon, my man So changeable and such a loveable lamb to me

Måndag, och en ny vecka. Snön kom hit igen och jag skulle helst slippa det. Jag längtar bara efter sommaren och värmen. Helt meningslös dag i skolan idag. Självständigt arbete med ungdomsidan vi ska ha i tidningen på textkommunikationen och håltimme på två timmar och en värdelös natur.
Inte en läxa på hela veckan och jag njuter av lite ledighet nu innan jag måste sätta igång med skolarbetet.

I lördags var det P3 Guldgalan och älskade Håkan Hellström vann både Årets artist och Guldmicken. Underbart och det finns mer priser kvar att vinna. Dessutom är det dags att beställa biljetter till konserten i Skövde!
Markus Krunegård var där, sjuk och som han sa "Jag suger inte, men jag spyr". Men det var härligt att Johnossi vann Årets grupp och likaså att Lykke Li vann Årets nykomling!

Nu ska jag se på Idrottsgalan, trots att jag inte är något idrottsfan av något slag, utan mest bara för att.


comments
posted by: Malin säger hej till Emma

varm kram, nu sitter jag på Landvetter, har 1½h på mig tills planet går så ja pallade inte att bara sitta o glo=)jag ska upp bland molnen några gånger idag. Mellanlandar i Frankfurt. Var rädd om dig nu! Kramar om

2009-01-20 / 05:35:02
URL: http://fletcherroad.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback