You'll never change what's been and gone Cause all of the stars Are fading away

Schlagerkvällen var toppen, och botten. Mycket ovänt för mig blev favoriterna Alcazar och jag kan inte motstå deras eviga dansande, och dessutom gick dom vidare till finalen tillsammans med Emilia, en låt som påminner mig om något annat men jag gillar det faktiskt. Och till Andra chansen gick Scotts och Caroline af Ugglas. En människa jag gärna skulle vilja skjuta. Hennest låt "Snälla, snälla" fick mig enbart att spy och jag förstår inte ens hur hon kunde gå vidare, och absolut inte bli vald av den internationella juryn! Vad fan hände? Oförväntat blev väl när varken Shirley Clamp eller Marie Sernholt kom någon vart alls. Blev glatt överraskad av Petra Mede. Satan vad alla tjatat och klagat på henne nu i efterhand! Varför tittar ni ens?! Och ännu gladare gjorde mig att vi slapp något trist pausnummer, bortsett från gubben som sjöng någon konstigt låt. Dom antog väl att ingenting kunde slå Björn Gustafsson, så dom avstod väl helt.

Vaknade upp och insåg att det än en gång lagt sig ett tjockt lager med snö på marken. Fick dessutom informationen om att staden endast skottar gatorna på tisdagar. Vad den här staden gör mig glad!

Jag vet jag avskyr snön och slasken och isen men den är bra att fotografera.


















comments
posted by: Malin som gillar dina klänypebilder, kan jag få ha en i mitt blivande kök?

jag förstår inte varför hade de Fredde Wadling som ser mer död ut än levande med i showen? att Petra Mede var bättre än väntat är en stor överraskning, men hon lät lite hård & gapig men det är hennes stil... Ja af Uggllas hade man kunnat vara utan, men hon var åtminstone bättre än förra gången så hennes sångpedagogtalanger kanske kommit fram en gång för alla? att hon inte kan sjunga är en annan sak... Alcazar var lite lama men det kan bara bli bättre nu känner jag. KRAM

2009-02-10 / 11:36:23
URL: http://fletcherroad.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback