April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

Gör allt jag kan för att inte sätta mig här och göra allt jag inte borde. Men jag misslyckas om och om igen. Jag borde plugga. Verkligen. På fredag har jag muntligt prov i religion, suger. Dessutom har jag den glad nyheten att berätta jag måste få bra på nästa naturprov annars skiter det säg, ja!
Första april betyder att man får luras rätt rejält. Vilket jag inte gjort, det minsta. Och inte en enda har försökt lura mig, vilket annars är rätt effektivt då jag är så fruktansvärt lättlurad. Tidningen däremot satte upp med att Dolly Parton skulle komma till Olins och tydligen hade nyheterna sagt att Skövde skulle byta namn. Vem går på sånt här? Inte ens jag.
Eftersom våren kom till Skara idag tog jag en promenad längs berget och köpte tidningen. Men saknade inspiration till fotografering och knäppte bara några fåtal. Lite löv på träden skulle göra susen!
Imorgon ska jag bege mig till Trollhättan och se mig efter ett par eller två par skor till studenten, vad jag än hittar. Och dessutom införskaffa ett bara nya vita tygskor, då fjolårets slets ut. Kanske lite fotografering. Dessutom ska jag övningsköra hela vägen! Jösses, jag borde börja i körskolan snart. Borde slå en signal och boka en lektion åtminstone!



comments
posted by: Malin

tös har du slitit ut de jag fick med från USA? hoppas inspirationen kommer tillbaks o att du dessutom får ett ljuvligt påsklov! kramar

2009-04-04 / 14:59:05
URL: http://annamalinska.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback