I'll try to decide when She'll lie in the end I ain't got no fight in me

Skolan tynger ner mig och jag tänker när tar det slut? Försöker få ihop hemtentan i religion om könsroller kring olika religioner. Jag har mycket kvar att ta hand om. Matte C nationella på fredag som jag verkligen avskyr. Just nu väntar jag på att klockan ska slå 12.00 (eller någonstanns där innan) det är fredag och det enda jag har att vänta för dagen är Kullenfestivalen.
Jag undrar när jag slängde mitt läshuvud åt helvete

Lever i någon slags Twilightvärld nu. Vart helt galen när äntligen fick bok nummer två i handen. Läste ut den på fem dagar och imorgon väntas bok nummer tre landa i brevlådan. Jag är helt lost... Hur jag kunna stå emot.

Kul att vi skickat ännu en transvestit till Eurovision. Och sången var ännu sämre än i Globen. Botten är nådd, och hur fan kom vi vidare?




comments
posted by: Katarina

åh, härligt att vara i Twilightvärlden. Jag har själv lite twilightabstinens tror jag, tror jag ska ta och läsa om alla böckerna så fort jag är klar med boken jag läser för tillfället :P lycka till med allt du har kvar i skolan, jag ska hålla tummarna för dig imorgon på nationella. PUSSSS ! GEK!

2009-05-14 / 16:51:21
URL: http://kattarinan.blogg.se/
posted by: Daniel

Det sjuka är att Sverige kom på 4:e plats i semin =/!

2009-05-17 / 12:22:32
URL: http://ultravoxx.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback