Jag går mitt i vägen, det luktar som vår Det droppar av snö ifrån träd och hus Kom inte för nära, du vet hur det går

Ibland önskar jag att tiden gick lite fortare. Tiden snabbade på en aning så att vi är framme snart. Men så tänker jag, att visst känns det tryckt när det är så här. Men studentmössorna har kommit! Och vi är ännu ett steg på vägen!
I fredags begav sig jag Linn och Agnes till Stadt i Lidköping och hade en fruktansvärt bra kväll tillsammans!
Större delen av tiden går enbart åt till pluggande. Veckans prov är klart och till helg väntas högskoleprov. Är jag laddad? Inte det minsta.

Kan jag säga mer än att jag hatar att snön kom tillbaka sådär huxflux bara? Fan! Och tydligen väntas det mer? Jag vill ha vår! Igår var det närmare -10 på natten och i lördags gick jag i jeansjacka och det var 12 grader plus! Mars är en jäkla skitmånad














comments
posted by: Malin

nej mars ska bort bort bort! tänker på att du snart ska springa ut =) kram kram kram

2009-03-25 / 17:19:54
URL: http://annamalinska.blogg.se/
posted by: linnea

lycka till på hs-provet snygging, själv lär det väl gå åt helsike :p

2009-03-25 / 18:14:59
URL: http://bjorg.blogg.se/
posted by: matilda

snyggnsyggsnygg design på bloggen och snyggsnygga du i studentmössa!

bestämde med linn att jag möter er utanför aulan!

puss

2009-03-26 / 19:41:44
posted by: agnjesus

snygg layout du införskaffat ja!..och ehum snygg tjej på första bilden med.. har hon mat i munnen eller?

2009-03-26 / 22:20:11
posted by: emmo

jesus, det var inte illa! munnen full med mat, det är grejen! och tack du!

2009-03-27 / 00:14:24



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback