I want you to know, I want you to remember If you play a part there won't be an encore I won't be there to smile and applaud your play

En förbannat bra helg i Stockholm. Vädret var på vår sida större delen och jag önskar jag kunde visa varenda liten bild här, men det känns som en allt för stor utmaning, och antagligen långtråkigt. Globen och melodifestivalen var grymt och helt galet. Och vilken skräll det blev! Eller inte? För mig blev det de. Att sitta ner i protest är väl ett starkt tecken på att jag avskydde opera-helvetes-låten. Antingen kommer vi släppas i botten på tävlingen eller sluta som en klar vinnare och göra oss redo för ett äventyr här i Sverige.

Skolan har ihjäl mig. På allvar. Projektarbetet står mig upp till halsen och matteprovet på fredag lockar inte direkt med derivata och allt vad det nu heter. Dessutom väntas det naturprov om människan, döda mig?








































comments
posted by: Anonym

Stockholm i mitt hjärta...

2009-03-18 / 23:04:19
posted by: Frida

Den kommentaren var från mig ;)

2009-03-18 / 23:04:52
posted by: Daniel

Haha fan va vi ser cp ut på den bilden =)!

alla utom Elin =P hehe!

2009-03-18 / 23:18:55
URL: http://ultravoxx.blogg.se/
posted by: Emma

Haha, din mun ser ut att va ungefär lika bred som Heath Ledgers Joker!

2009-03-19 / 00:02:09
posted by: Malin

Åh bilder! härligt! ni satt läskigt högt upp! ja låten som vann var inte min favorit, men den kan skrälla så det få vi la hoppas på nu... lycka till me derivatorna.. kram

2009-03-19 / 13:29:41
URL: http://annamalinska.blogg.se/
posted by: Daniel

Hehe ja vem vet =P

det kanske är ja som är Jokern :D haha

2009-03-19 / 22:56:12
URL: http://ultravoxx.blogg.se/
posted by: Matilda

du ser ut att ha haft det riktigt fint hörre du!

nice bilder som vanligt! :)

2009-03-20 / 17:20:41



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback