Ingen glittrar som dig Stockholm ingen har lockat mig som du Du var sval när jag kom hit och du är svalare nu

En övervägande slapp men tråkig vecka. Engagerat mig stort i religionen idag och sammanfattat kapitlet om Buddhismen. Prov nästa vecka plus att det är det här matteprovet..
Men imorgon tar vi tåget upp till Stockholm och stannar hela helgen. För på lördag väntas det Melodifestivalen i Globen. Jag är lite exalterad och glad och allt sånt där! Har ägnat en stor del av dagen till packning, vet inte om jag kommit så långt som jag borde men jag tror det tog stopp där. Upp tidigt imorgon så det är bäst att dra sig till sängs när jag kommit framtill allt jag inte får glömma.

Något som jag avskyr är att snön har lagt sig vit på marken mot min vilja för kanske femte gången? Jag orkar inte med mer snö. Ge mig ett vårtecken!


comments
posted by: Malin

Hoppas att snön är obefintlig i Sthlm! Hoppas att ni får det bra allihop! Nästa år tänkten jag vara med... Eller så får vi dra till nån festival eller ha nån annan slags minisemester, eller vad tycker du? Är bara lite avis.. Hade jag haft råd skulle jag mer än gärna var med, men nu ska jag och Gunvald mysa till det lite. Heja Alcazar och Sarah! Må så gott! Bamsekram!

2009-03-13 / 10:22:30
posted by: agnes

emma värsta tabben i Sklt (!) det ska stå "esteternas slutproduktion" , inte "ESTERNAS" !! hata skLt eller vad!!! (eller var det vi som skrev fel? nee)

2009-03-13 / 14:10:13
posted by: Malin

Esternas, va roligt haha! Kram

2009-03-14 / 12:47:30
URL: http://annamalinska.blogg.se/
posted by: Malin

Välkommen hem! Kram

2009-03-15 / 23:02:27
URL: http://annamalinska.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback