And in the end, the love you take is equal to the love you make.

Det är svårt att slå något av den här veckan. Allt är över men samtidigt börjat allt. Vilken vecka! Jag har slut på ord men allt är fan helt jävla underbart. Kommer ALDRIG glömma denna veckan! Tack till alla som gjorde dessa tre år till några av dom bästa i mitt liv, och samtidigt gjorde den är veckan till en av dem bästa! Ni är oslagbara!
Det går att berätta om varje dag i detalj. Hur livet lekte och hur baksmällan fylldes på med ännu mera baksmälla. Och hur veckan avslutades med det bästa av allt, att springa ut till friheten. Eller vuxenlivet? Va fan vet jag. Nu väntar livet men de är med en (eller tusentals) tår(ar) i ögat som jag säger att jag kommer sakna allt! Livet som student, hur lätt allting va.. Det är en hel tomhet inom mig och inte förrän nu (eller knappt ens de) börjar jag inse att livet som gymnasieelev är över, the end! Helt sinnessjukt men det är så jävla sant.
Men den här veckan slår som sagt ALLT jag någonsin varit med om! TACK!


comments



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback