You like the way that people stare at you Now you look so fake, just thought that you should know

Sitter och filosoferar över uppsats som jag är i fart med att skriva. Val och ångest. Mina absoluta specialämnen, eller inte. Men det är i alla fall några av mina värsta fiender. Men ändå kan jag inte få ihop till två sidor utan är bara klar med den första och vet inte hur jag ska klara det.
Onsdagar är underbara tack vare underbart lång sovmorgon, och ännu bättre när man får den glada nyheten att det inte blir några lektioner alls. Idag hade vi gympa och sen åkte jag och Lovisa hem till mig för projektarbete-plugg och vi har kommit ännu ett steg på vägen. För detta tillät vi oss att sätta oss ner och titta på både One Tree Hill, 90210 och Top Model.

Imorgon är det fredag och det är min absoluta favoritdag. Trots att det är skola så är det en skön dag och jag slipper tänka att jag måste upp dagen efter plus att det är himla långt kvar till måndag.
Är pank men är i stort behov av att fylla upp min garderob med ännu mer kläder. Ja, jag saknar något nytt och snyggt till våren. Men jag har luspank och det är en hel vecka kvar tills lönen kommer...
I brist på tid blir det gamla bilder som aldrig kommit ut






comments
posted by: Katarina

a det tycker jag verkligen att du ska göra! Boken var tusen gånger bättre än filmen, och filmen var SÅÅÅ bra! Haha! Men boken beskriver ännu mer känslor och ååh.. den är så romantisk helt enkelt :P Ja, den andra var inte lika bra, eller ja. Jag gillade inte handlingen lika mycket. Men den var fortvarande klart läsvärd. Och det är trean också hittils ;b



Haha, harry potter är nog de enda böcker som jag önskar kunde vara lite tjockare ;) jag älskar dom verkligen, och jag vet knappt varför! Jaadu, jag vet inte hur många gånger jag har läst dom :P Inte så hemskt många ändå tror jag. Men har läst alla böckerna tre varv sen sista kom ut tror jag (a) haha men så är jag rätt knäpp också :D haha.



huuuga, lät inte som ett skojjigt ämne att skriva en uppsats på :S Usch, jag har så svårt att förmå mig att gör anågon nytta! Men det är ju så skönt när man någon gång har lyckats börja i tid och slipper sitta kvällen innan med fetångest. Men ja, det är alltid lätt att vara efterklok :b och det finns ju så mycket roligare här i livet än att plugga! Jaa lite lustigt ställe att prata på, men vet du vad jag tycker? Alla ställen är bra att prata med dig, utom de dåliga. Och sånna finns inte :) haha PUSSSSSSSSSSS!

2009-01-17 / 00:10:14
URL: http://kattarinan.blogg.se/
posted by: Katarina

a det tycker jag verkligen att du ska göra! Boken var tusen gånger bättre än filmen, och filmen var SÅÅÅ bra! Haha! Men boken beskriver ännu mer känslor och ååh.. den är så romantisk helt enkelt :P Ja, den andra var inte lika bra, eller ja. Jag gillade inte handlingen lika mycket. Men den var fortvarande klart läsvärd. Och det är trean också hittils ;b



Haha, harry potter är nog de enda böcker som jag önskar kunde vara lite tjockare ;) jag älskar dom verkligen, och jag vet knappt varför! Jaadu, jag vet inte hur många gånger jag har läst dom :P Inte så hemskt många ändå tror jag. Men har läst alla böckerna tre varv sen sista kom ut tror jag (a) haha men så är jag rätt knäpp också :D haha.



huuuga, lät inte som ett skojjigt ämne att skriva en uppsats på :S Usch, jag har så svårt att förmå mig att gör anågon nytta! Men det är ju så skönt när man någon gång har lyckats börja i tid och slipper sitta kvällen innan med fetångest. Men ja, det är alltid lätt att vara efterklok :b och det finns ju så mycket roligare här i livet än att plugga! Jaa lite lustigt ställe att prata på, men vet du vad jag tycker? Alla ställen är bra att prata med dig, utom de dåliga. Och sånna finns inte :) haha PUSSSSSSSSSSS!

2009-01-17 / 00:11:15
URL: http://kattarinan.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback