I thought I was a fool for no-one Oh baby I'm a fool for you You're the queen of the superficial And how long before you tell the truth

Två dagar har gått med endast två ynka lektioner och jag är redan trött på skiten. Fredagen avslutades som många andra fredagar på höstterminen, nämligen med brandlarm. Ingen brand men något var det väl..
Det är lördag och jag tror att det fortfarande är lov. Antagligen mest för att jag inte vill att det ska slut men också för att skolan egentligen inte riktigt börjat, fast vi har redan fått läxor som som står mig upp till öronen.. Det får fint att bara tänka på annat, och visst gör jag det men i slutändan måste dom ändå göras..
Tio dagar in på januari. Det känns redan som att de går fort och jag blir mer och mer stressad för varje dag som går. Över allt nästan. Men äntligen har jag och Lovisa satt igång med vårat projektarbete personporträtt av kända djäknar, och det känns riktigt bra. Vi har fått kontakt med flera stycken som vi kan intervju så det känns jäkligt skönt.

Som sagt är jag redan trött på skolan men jag ska nu sätta mig till rätta för att läsa den förbaskat dåliga Alkemisten. Nej, det spelar ingen roll hur många miljoner som har såldt, jag kan omöjligt säga att jag tycker den är bra. Däremot har jag ju bara kommit sisådär trettio sidor in i boken men nej jag skulle hellre sätta mig ner och läsa Nästa sak på min lista, mycket bättre!

För dom som missat så har Twilight bästa soundtracket.

comments
posted by: Katarina

jag såg twilight idag. ÅH jag är så sjukt jäkla såld på filmen.. aaah, ÄLSKA EDWARD ! :D mihi. hoppas allt är bra med dig söt, om det är någon tröst så är du inte ensam om att redan vara skoltrött.. =/ PUSSS

2009-01-10 / 21:25:43
URL: http://kattarinan.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback