Now when I caught myself I had to stop myself from saying something that I should've never thought of you

Sitter och funderar på det nya schemat som börjar på torsdag då vårterminen startar. Egentligen tror jag inte att jag borde klaga riktigt. Jag tror nästan alla har värre schema än mig i min klass. Jag behöver i alla fall inte ge upp min sovmorgon till ett på onsdag för en naturlektion på morgonen, jag har ingen håltimme på tre/fyra timmar var och varannan dag och jag slutar nio varje torsdag. Det enda jag borde klaga lite över är min tisdag. Varannan vecka kommer jag gå från åtta till tjugo över fyra. Nej, det var löjligt. Bäst jag slutar klaga.

Höll nästan på att glömma av både One Tree Hill och Gossip Girl idag men blev sen lite påminde och nu sitter jag och tittar på GG och vill helst inte att det ska ta slut men jag kan inte heller sluta titta. Bäst att återgå.
Imorgon är det skola och sen möte med jobbet. Får se om det händer något nytt nu efter att dom börjar bygga om.


comments
posted by: Katarina

usch, alltså de tär så hemskt när man klagar men håltimmar är HEMSKA!! alltså ååh de gör mig bara frustrerad :P Igår hade jag håltimma i fyra timmar, idag i två och en halv och på torsdag har jag i två timmar :P kul! gah, less jag blir. är dock inte så alla veckor som tur är :b



jaaa alltså jag vet inte ens varför jag gillar twilight så mycket, men jag ÄLSKAR den!! Både filmen och boken (som jag förövrigt bara har ca 30 sidor kvar i nu... ja. jag har läst hela dagen :b). Men vadå, hur kan den inte komma hos er förrän i Maj? ^o) Nu fattar jag ingenting. Här finns den ju på bokhandeln :b Du kan ju be bokhandeln beställa in? :) Den är JÄTTEBRA :D Tycker då jag, längesen jag levde mig in i en bok så pass mycket som i den här. Hoppade typ två meter när telefonen ringde :b haha PUSSSS!!!

2009-01-13 / 23:38:10
URL: http://kattarinan.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback