Fast inga hårda ord, ingen ånger eller nåt sånt vi gav det allt vi kunde ge Och älskling allting går sönder till slut, det är bara en fråga om tid

Nej, nej NEJ! Melodifestivalen, Deltävling 2 blev en katastrof. Jag hotade med att slänga ut Daniels tv om Lasse Lindh kom sist, (efter att jag insett att han inte ens kom bland dom fem bästa). Han kom sist, och jag undrade hur folk kunde tycka Markoolio va bättre än Lasse! Istället för att slänga ut tvn, kompenserade jag det hela med att glädjas åt att jag förhoppningsvis slipper se Amy Diamond i Globen, helt klart det bästa som hände!
Inte några höjdare med ikväll men Cokkies & Beans hade en hyffsad låt som kanske inte direkt passar in här men det funkar. Ja, Lasse Lindh var ju bäst.
Måns hade en bra låt som antagligen kommer gå bra i Globen, men än så länge ligger Alcazar på topp!
Sen verkar det vara som någon slags grej att den Internationella juryn just måste välja ut min absoluta hatobjekt. Nästa vecka, BWO kanske?

Det var en trevlig kväll och den avslutade med Sleepy Hollow.
Upptäckte just att man kan få Lasse Lindhs bidrag helt graits på cdon.se!
Nu ska jag sova, godnatt!


comments
posted by: Malin

ljuvliga Lasse lyssnar jag på nu, o när jag vaknar imorgon ska jag allt se till att norpa det på cdon... tack för idag sötnöt!



diggar stilen du hade idag!



kram

2009-02-15 / 04:56:13
posted by: MAtilda

Alcazar? Emma snälla lilla du, det här måste vi tala allvar om på måndag, jag blir seriöst oroad.:P

2009-02-15 / 12:00:25
posted by: emma

vad nu? dom var bra! vi ska allt tala i morgon du och jag!

2009-02-15 / 12:42:08
posted by: Sara

Mina jobbarkompisar undrade om jag tyckte om "Håkanwannabeen" i melodifestivalen och syftade på Lasse, jag blev lite småsur (ganska jättesur haha). Det var dåligt att han kom sist för hans låt var väldigt fin, men Måns äro en lite konung i sig haha!

2009-02-19 / 21:14:15
URL: http://herrbertrand.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback