Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här Nu kan det vara för sent att säga som det är

Jag känner att det ordnar sig, att allt kommer finnas där men allt kommer gå bra. Vi tappar inte bort varandra någonstans på vägen, vi kommer stanna kvar och hålla ihop. Men så inser jag att det är 112 dagar kvar till vi springer ut från tegelväggarna och vi lämnar allting bakom oss. Gör vi det? Eller stannar vi och låtar oss aldrig glömma?
Det är svårt att inte tänka när jag ser tillbaka.

Jag stannar gärna tiden snart så att jag vet att allt finns kvar.


comments
posted by: Sara

Såg tyvärr inte Melodifestivalen ikväll, jobbade.. Och tack, dina bilder är fina.

2009-02-22 / 05:01:00
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
posted by: matilda

Emmapemma plutt!

kommer aldrig glömma dig vännen!

och du får ett stort plus i kanten för melissa horn i rubriken!

puss

2009-02-22 / 11:47:00
posted by: Katarina

usch, det är så hemskt det där. Att glädjen över studenten hindras för man är så rädd att allt ska försvinna =/ pusssssss!

2009-02-24 / 23:36:47
URL: http://kattarinan.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback