Tänd eld på dina tankar Med dina svarta tysta tårar Och vi vet och du vet allt tar slut

Igår kväll var det dags för ännu en schlagerkväll, nämligen nummer tre i ordningen. Denna kväll blev det pizza och underbart folk med massvis med bilder, så klart. Ingen skräll enligt tidningarna men tydligen var EMD nära på att bli diskade. Det hade varit något det, och tragiskt för Linn tror jag.
Molly Sandens låt vär väl ändå inte så bra att jag ska behöva sitta och lyssna på den? Nej, tjejen kan sjunga men låten var förbannat tråkig. EMD var bra och antagligen det bästa som fanns för kvällen. Trodde ju att BWO skulle bli den internationella juryns röst (så att det hela fortsatte) men icke! Matilda förutspådde att Velvets kjol/klänning/storagrej skulle delas på mitten och ut kommer dansarna, och självklart har tjejen rätt! Vilken talang!
Härlig kväll med bästa folket!
Nu ska jag krypa till sängs och försöka se framemot en ny skolvecka, men jag tror aldrig det kan funka?




















comments
posted by: Malin

instämmer vilket jag skriver om i min snart insomnade blogg. det blev lite Oscaruppdatering.. trots att jag inte har nian. fan oxå. varför ha det på nian, hade glömt bort det.. så den kanalen SKA Malin ha i lägenheten =) kram

2009-02-23 / 03:45:00
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
posted by: Matilda

hahah vilka underbara bilder!

tror att jag är lite av en naturbegåvning när det gäller att spå, ring mig nästa gång du vill veta ngt om ditt framtida liv!

2009-02-23 / 12:47:05
posted by: Linn

men usch, att ingne sa åtmig att dra upp linnet!!!! För övrigt, trevig kvääll:)

2009-02-23 / 15:17:58



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback