There are no words left to speak But if you feel like I feel Please let me know that it's real

Har jobbat hela dagen och är liten halvt sliten eftersom vi var flera man kort men det funkade bra ändå. I torsdag var jag i Jönköping och köpte mitt efterlängtade skrivbord, eller helt enkelt ett bort med fem(!) ben. Så igår fortsatte jag med mitt stora projekt, nämligen röjningen av mitt rum. Slänga slänga slänga, och jag som hatar att rensa ut.. Men jag är nog på god väg.
Försöker dessutom ägna lite tid åt plugg men det går sådär. Hinduismen lockar inte direkt. Men på tisdag är det prov så nu måste jag plugga. Lovet är snart slut och jag har inte någon lust alls att komma tillbaka.
Ska ta tag i mig själv och gå och duscha, och sen blir det schlagerkväll nummer två! Blir riktigt irreterad över att jag har behövt vara inne hela dagen när det har varit riktigt bra fotoväder... Men vi får ta och bjuda på något gammalt istället

 

comments



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback