So when you’re sorry And one day you will be I wish you all the best And hope that you drop softly

Funderar på allvar att dra på mig min vårjacka snart. Det var fem grader varmt ute idag och jag kände liksom att det var varmare. Längtar till Stockholm och hoppas att jag kan vandra runt i jeansjacka, precis som det ska va när man är i en ny stad från den jag är i nu.
När jag vaknade idag kikade jag in på tradera och såg att jag vunnit en auktion! Blev glad och hoppas på att en fin kuvertväska landar i min brevlåda snart.
Åkte till skolan för att fotografera Ellen och det blev en hel del lyckade bilder. Och imorgon blir det mer fotografering, och hur gärna än vill stå bakom kameran funkar inte det, för detta fotografi ska pryda framsidan av tidningen!



comments
posted by: ellen

men ojoj, här var det stor bild. ;s =p

2009-02-26 / 16:15:06



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback