I'm going to let you have it like you've never had before So take me, take me take me

Kan det vara värre än när man vaknar upp och inser att det aldrig slutade snö igår, utan att det bara fortsatt och att det har växt som ett tjockt vitt lager på varenda tak och på varenda gräsmatta? Nej!
Och som många andra gånger den här vintern blev jag inte förvånad när jag trampade mig genom snön ut på cykelvägen och insåg att dom aldrig plogat den förbannade vägen! Den här kommun kan dra åt helvete! Hur svårt ska det va att ta sig ut och plåga några jävla cykelbanor så jag slipper slira runt på vägarna? Tydligen fullkomligt omöjligt! Dom ska vara ute jämt! Kvart över nio hade dom fortfarande inte plogat. Om jag så börjar klockan fem ska dom va ute och ploga för jag ville komma fram ur detta helvete! Jag skiter i om ni måste gå ut och mäta snön för att senare inse att inte snön är tillräckligt hög för att ni ska kunna skotta!

En sämre start får man antagligen leta efter men jag kom till skolan och jag och Lovisa satte igång med att intervjua Cecilia Widegren, vilket var mycket trevligt. Skippade resterande del av matten. SkLT var där och berättade hur ungdomssidan skulle se ut i tidningen, och självklart (som vi redan förutsett) blev namnet 800 grader - skaraborgs hetaste ungsida. Ledsen, men det var inte det bästa namnet som kom som förslag men jag antar att det inte är någon idé att klaga, mannen älskade ju tydligen Ebba Grön. Och nu är det bara att bestämma vad som ska hända med den, vem som ska göra vad. Och vi tycker sjävlklart, eftersom det är vi som är treor och vi har endast sexton sidor att göra det på sen är det slut, att vi ska ha huvudansvaret, men det återstår väl att se hur det slutar.

Ikväll blir det bio med vännerna! Och det är faktiskt lov nu. Men ikväll ska vi se I taket lyser stjärnorna och hoppas på bra resultat! Eftersom filmen är barntillåten är den sista föreställningen redan klockan sex, men så är det va!


comments



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback