Because if I am to go In my heart you grow And that's where you belong

Ni ska veta att jag är riktigt trött på att gå runt i tjock vinterjacka och frysa knäna (hehe) av mig så fort jag går utanför dörren. Nej, jag har faktiskt bestämt mig för att jag snart vägrar vinterkläder! På torsdag har jag dessutom bestämt mig för att inviga min nyinköpta vårjacka för då bär det av till Jönköping för att investera i ett nytt bord till mig. Då banne mig ska det vara vår!

Igår hade jag och Lovisa nattfotografering i Lidköping. Jag tog bussen och efter bara knappt femton minuter utanför bilen frös vi halvt ihjäl, trots att vi hade dubbla lager på bena, tjocka jackor, varma skor, mössa och vantar. Men till det var värt alla frusna tår och ben för det blev en himla massa bra bilder och vi hade det jäkligt skoj! Polisen vinkade, vattentornet var upplyst och vi stänkte ner bilen med bensin. En toppenkväll!
Men bloggen verkar inte vilja jobba tillsammans med mig idag så det blev inte många bilder uppladdade men några finns på http://www.flickr.com/photos/framtidsvision/




comments
posted by: Katarina

Haha ja det är ju nackdelen, att klara av att göra annat :b Jag lyckades ju inte alls med det utan fick en vecka som endast var Twilight ;)



haha ojdå, va jobbigt när det är så länge mellan att de skottar! Jo jag håller med om att det är tråkigt att gå, jag har en 15-20 minuters promenad att se framåt varje morgon och eftermiddag när det är vinter :P haha. LESS blir man. har du långt till skolan?



jo, allt är rätt bra med mig. denna mörka tid är dock aldrig särskillt bra för min grubblande hjärna, men det går ju mot ljusare tider iallafall och det är bra! :) bra med dig med? =) PUSSSSS! (fina bilder ni tagit förresten!)

2009-02-12 / 16:33:24
URL: http://kattarinan.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback