Välj en partner släck i lougen Stänger av min väckarklocka Stämmer oss en gång om året länge leve våldtäktslåten

När halsen sviker en, ska man ta tag i det och tänka på att morgondagen, det är fan en annan dag. Eller låta halsen vila hemma i tvsoffan? Som vanligt är beslutsångesten tillbaka, jag har med andra ord ingen aning om vad jag gör. Missar jag Maskinen för en förbaskat ond hals? Eller går jag dit? Vad fan vet jag. Jag tror jag till och med vet vad jag skulle välja för outfit för kvällen, när hände det senast? Egentligen orkar jag nog inte, men jag vill för mycket för att känna efter på det sättet. Vem kan erbjuda sig att ta min hals för kvällen? Jag säljer den, helt gratis.
Har äntligen köpt min efterlängtade Kobra. Det är ingen gammal, väl sliten och tung som ett as. Utan en ny, fräsch med telefonbok. Men självklart med det klassiska - numrena på undersidan!

Fördelar: Maskinen, fest, träffa folk, det är gratis, segertåget!!
Nackdelar: Min hals, dagen efter

När fördelarna är fler, borde man följa det?

comments
posted by: Malin

åh en KOBRA =) hoppas att den blir kalas! hoppas fördelarna tog överhanden! må så gott och krya på dig tös!

2009-04-26 / 19:09:43
URL: http://annamalinska.blogg.se/
posted by: Katarina

usch. jobbigt att vara sjuk såhär på vårkanten. Det har en tendens att hålla i sig allt för länge just då =/ hoppas du mår bättre nu.

pussss sötast!

2009-04-28 / 17:44:12
URL: http://kattarinan.blogg.se/



name:
remember me?

e-mail:

website:

comment:

Trackback